reklama

Chcem byť šťastný

Prednedávnom som spoznala tajomstvo šťastia. Som za to naozaj vďačná, pretože mi to zmenilo život. Prečo sa o to nepodeliť? Buďme všetci konečne šťastní.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Pred rokom som na narodeniny dostala knihu. Knihy veľmi nečítam, ale tento názov ma celkom zaujal. Volá sa SILA PRÍŤAŽLIVOSTI. Najprv som si myslela, že je to akýsi román, ale obal knihy tomu nenasvedčoval. Zaujímalo ma, čo sa pod obalom skrýva. Bolo to veľké tajomstvo...

 To tajomstvo poznali a poznajú všetci šťastní ľudia. Všetci, ktorým v živote nechýbalo to, čo naozaj chceli. Ale čo to tajomstvo vlastne je a v čom spočíva?

 Všetko je v našej mysli. Na čo myslíte vy? Sústredíte sa na svoje sny a ciele alebo na to, čo nechcete? Ak myslíte na dlhy tak ich budete mať, ak hovoríte, že nemáte peniaze tak ich ani mať nebudete, ak si hovoríte, že na to nemáte tak na to proste mať nebudete. Sami si to priťahujete. Je jedno, či pred tým poviete slovo nechcem alebo chcem Je to proste myšlienka, ktorú pustíte zo svojej hlavy- je to vaše prianie. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Ja viem, je ťažké mať pod kontrolou celé množstvo myšlienok, ktoré sú súčasťou vášho dňa. Ale mám pre vás dobrú správu. Nemusíte kontrolovať každú vašu myšlienku, pretože existujú emócie, ktoré sa delia do dvoch skupín. V jednej skupine sa nachádzajú negatívne emócie (ako napr. hnev, strach, zúfalstvo, smútok, sklamanie, ...) a naopak poznáme aj emócie pozitívne ( a tu patrí radosť, láska, spokojnosť, vyrovnanosť, pohoda, ...). Je ich nespočetné množstvo. Ale stále sa to dá ovládať ľahšie ako myšlienky.

 Buďte vďační každé ráno po prebudení. Ďakujte, pretože vďačnosť je veľkým kľúčom ku šťastiu. Že sa nemáte za čo poďakovať? Čo tak nové ráno, rodina, priatelia, dobrý spánok,...? A taktiež keď idete spať, spomeňte si, čo pekné ste dnes zažili. Ak budete vďační a budete poznať svoje sny a ciele, nebude vám stáť nič v ceste za šťastím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Skúste to a nikdy sa nevzdávajte, pretože žijeme práve teraz a pre túto chvíľu.

Ivana Dragunová

Ivana Dragunová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa ľuďom do života priniesť pozitivizmus a krajší pohľad na svet. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu